Σάββατο, Οκτωβρίου 11, 2008

Γιατί δεν έκανα ανάρτηση χθες...

Δικαιολογίες: Μετακόμιζα. Αρρώστησα. Μάλωσα με την γυναίκα μου. Ένας φίλος χρειαζόταν επειγόντως βοήθεια. Χάλασε το κομπιούτερ. Δεν είχα έμπνευση. Έχασα όλα μου τα λεφτά στην οικονομική κρίση που μαστίζει την παγκόσμια οικονομία. Έσπασα το πόδι μου. Πήρε φωτιά το σπίτι. Έπρεπε να πάω μια οικογενειακή επίσκεψη. Μου κλέψανε το αυτοκίνητο. Χώρισα. Μου έπεσε μια γλάστρα στο κεφάλι. Με πήγανε αυτόφωρο. Ήρθαν στην πόλη κάτι φίλοι που είχα να δω χρόνια. Κλειδώθηκα έξω απ' το σπίτι. Κόπηκε το ρεύμα.

Ζητώ ταπεινά συγνώμη, αλλά όπως βλέπετε, δεν φταίω εγώ...

Αλήθεια: Πέρασα πέντε ώρες παίζοντας με τα χρώματα του ιστολογίου...


Η συνέχεια της πεθεράς θα αναρτηθεί την Δευτέρα. Καλό σαβατοκύριακο!

Θανάσημος

5 σχόλια:

  1. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έγραψα ένα σχόλιο, αλλά ΜΟΥ ΕΓΙΝΑΝ φιρίκια ΧΩΡΙΣ να καταφέρω να το στείλω!

    Παράτησέ τους και έλα στην πόρσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. XAXAXAXAXAXAXAXAXA!!!!!!Είσαι φοβερός!!!!Μόλις μπήκα και λέω ''σίγουρα θα έγραψε χτες και δεν το είδα,ας περάσω...''Τζίφος....ααααααα...έχει παραγίνει...κάτσε να γράψω ένα σχόλιο...και τι να δω!!!!Σημείωση όλη για πάρτη μου!!!!!Με συγκίνησες τόσο που μου πέρασαν τα νεύρα :-)Άλλη φορά δεν λέω κουβέντα :-)Μπαίνω κι εκεί που μου λες...από κει σε βρήκα άλλωστε..Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Μαφάλντα και καλώς ήρθες! Πες γεια από 'μένα στον Φελίπε!

    Πάνο, ούτε που κατάλαβα τι είναι τα φιρίκια και γιατί δεν κατάφερες να στείλεις το σχόλιο ενώ κατάφερες να στείλεις το σχόλιο που έλεγε ότι δεν κατάφερες να στείλεις το σχόλιο...

    Rubylo, :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή