Σάββατο, Ιουλίου 05, 2008

Σεξουαλικές ανωμαλίες στα βατράχια


Επιστήμονες ανακάλυψαν ότι υπεύθυνη για σεξουαλικές ανωμαλίες στα βατράχια είναι η γεωργία.

Ανάστατος ο καλλιτεχνικός χώρος.








Η Γεωργία αντιστέκεται στην σύλληψη της.


Με βάση τις ανακαλύψεις των επιστημόνων, όσο πιο πολύ ψεκάζεις τους βατράχους με φυτοφάρμακα, τόσο πιο ερμαφρόδιτοι γίνονται.

Άμεση ήταν η αντίδραση από τον δήμαρχο της Τήλου:
«Όποιος βάτραχος ενδιαφέρεται να παντρευτεί, τον περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες!» δήλωσε ενθουσιασμένος.

Ενθουσιασμένες είναι και μεγάλες πολυεθνικές που παρασκευάζουν φυτοφάρμακα:
«Πρόκειται για μια νέα επιχειρηματική ευκαιρία!» δήλωσε εκπρόσωπος γνωστής εταιρείας. «Ήδη δώσαμε εντολή στους υπαλλήλους μας να κάνουν όλη την απαραίτητη έρευνα προκειμένου να σχεδιαστεί ένα νέο μπουκαλάκι για να διαθέσουμε τα φυτοφάρμακα και στους ανθρώπους» πρόσθεσε, διευκρινίζοντας ότι όποιος άνθρωπος έχει σεξουαλικές αμφιβολίες το μόνο που θα έχει να κάνει είναι να αυτοψεκάζεται για μερικές εβδομάδες. «Τα αποτελέσματα θα είναι άμεσα και θεαματικά» διαβεβαίωσε.

Την ιδέα επικρότησαν αμέσως οι φιλελεύθεροι:

«Πρόκειται για ένα πολύ καλό παράδειγμα ανάπτυξης της οικονομίας μέσω της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Εάν αφήναμε τα πράγματα στο κράτος, ποτέ δεν θα σκεφτότανε να διαθέσει φυτοφάρμακα στους ανθρώπους» εξήγησε.

«Μα, τα φυτοφάρμακα μπορεί να προκαλέσουν ασθένειες και άλλες παθήσεις στους ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν» παρατήρησε δημοσιογράφος.

"Αυτό δεν έχει αποδειχθεί. Πρέπει να γίνουν μελέτες για τουλάχιστον 20 χρόνια" απάντησε ο εκπρόσωπος του κόμματος. "Επιπλέον, ακόμα κι αν προκληθούν νέες παθήσεις, αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα ευκαιρίες για νέες επενδύσεις, νέα φάρμακα, νέα πρόοδο, νέα αύξηση του ΑΕΠ, νέα ανάπτυξη της οικονομίας!" εξήγησε και κατέληξε: "Έχω εδώ και 4867 γραφήματα με πολύ ωραία χρώματα που αποδεικνύουν ότι έχω δίκιο".

Σε μια άλλη εξέλιξη, μεγάλο πρόβλημα αντιμετωπίζουν πλέον οι πριγκίπισσες ανά τον κόσμο. «Την τελευταία φορά που φίλησα βάτραχο, μεταμορφώθηκε σε πριγκίπισσα!» δήλωσε αποτροπιασμένη πριγκίπισσα που θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία της. «Και όχι μόνο αυτό αλλά θέλει να με παντρευτεί κι ‘όλας! Έβαλε και δικηγόρο και απειλεί να μου πάρει ό,τι έχω και δεν έχω γιατί εκεί που ήταν βάτραχος και είχε ό,τι ήθελε, τώρα πρέπει να δουλεύει, να πληρώνει φόρους, να σκουπίζει, να καθαρίζει, να μαγειρεύει και όλα αυτά που κάνουν οι υπηρέτες» εξήγησε. «Ο δικηγόρος μου λέει ότι η μόνη μου λύση είναι να την ξανακάνω βάτραχο, αλλά δεν έχω ιδέα πως! Είμαι απελπισμένη…» κατέληξε κι έβαλε τα κλάματα.

Θανάσημος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου